Jump to content
Sign in to follow this  
Spikey

Bosha345

Recommended Posts

Numbers`

things that make me think...wow why do i play this game LOL.

 

or how can i play the same game as that kid

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bs Emperor

I know for a fact that isnt bosha lol... when i spied on rdk i saw real pics

ill sell you ely

Share this post


Link to post
Share on other sites
The Rs Getto

what a nerd WTF is he doing trying to play runescape irl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rorolulie

nice ammy.

stre ammy hybrid?

where are the d boots? :')

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idioteque69

Why are there people like THAT in this world?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4kyiyw4k

Why are there people like THAT in this world?

13ygq5t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
niagro

LMFAO?!?!?!?!?!?!?! wow why the fuck would you try and wear runescape items irl LMAO!!!!!!!!!!!!!!! :russianroulette:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anthony

Why is he using a str ammy with mage? dumbass...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gig

Why is he using a str ammy with mage? dumbass...

L0L

Share this post


Link to post
Share on other sites
erik

lmfao what a piece of shit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bearcub

Why is he using a str ammy with mage? dumbass...

 

LOL!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this