Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) Hey,I hope you don't mind me posting about my new Osrs clan. Anyone fancy joining? Been working on a website/forum for the clan: http://onesmess.com/wickedwilles/ check it out if you like! Update: New Guest area for people who don't want to register. As you guys seem to like my posts so much I decided I'd make a Sic Siggy: Edited July 29, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites 0
Danne Report post Posted July 24, 2016 shut up fag Share this post Link to post Share on other sites 0
Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) shut up fag Edited July 24, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites 0
Splashy Report post Posted July 24, 2016 No1 cares go neck urself Share this post Link to post Share on other sites 0
Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) No1 cares go neck urself I care Splashy. . Edited July 24, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites 0
Josh Report post Posted July 24, 2016 kid i have herpes ur wicked willy aint got shit on mine get at me Share this post Link to post Share on other sites 0
Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) kid i have herpes ur wicked willy aint got shit on mine get at me Oh yeah? Edited July 24, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites 0
Filz Report post Posted July 24, 2016 listen..u listening??sdfu Share this post Link to post Share on other sites 0
derek Report post Posted July 24, 2016 you like 9 bro ? Share this post Link to post Share on other sites 0
theo Report post Posted July 24, 2016 kid i have herpes ur wicked willy aint got shit on mine get at me He actually has herpes btw Share this post Link to post Share on other sites 0