Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) Hey,I hope you don't mind me posting about my new Osrs clan. Anyone fancy joining? Been working on a website/forum for the clan: http://onesmess.com/wickedwilles/ check it out if you like! Update: New Guest area for people who don't want to register. As you guys seem to like my posts so much I decided I'd make a Sic Siggy: Edited July 29, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites
Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) shut up fag Edited July 24, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites
Splashy Report post Posted July 24, 2016 No1 cares go neck urself Share this post Link to post Share on other sites
Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) No1 cares go neck urself I care Splashy. . Edited July 24, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites
Josh Report post Posted July 24, 2016 kid i have herpes ur wicked willy aint got shit on mine get at me Share this post Link to post Share on other sites
Silly_Sock Report post Posted July 24, 2016 (edited) kid i have herpes ur wicked willy aint got shit on mine get at me Oh yeah? Edited July 24, 2016 by Silly_Sock Share this post Link to post Share on other sites
Filz Report post Posted July 24, 2016 listen..u listening??sdfu Share this post Link to post Share on other sites
derek Report post Posted July 24, 2016 you like 9 bro ? Share this post Link to post Share on other sites
theo Report post Posted July 24, 2016 kid i have herpes ur wicked willy aint got shit on mine get at me He actually has herpes btw Share this post Link to post Share on other sites