Jump to content
Sign in to follow this  
Matt

VR Leader Forums

Recommended Posts

Kanelife

mattyb DOING WORK, VR's deathwatch just got a hell of a lot SHORTER

 

772 active user(s) (in the past 60 minutes)

 

LMFAO!!

Edited by NeedADentist

Share this post


Link to post
Share on other sites
EoMeri

gj u hacked nodaris msn, im proud of u mattyb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Harry

Brazil gonna go on a holiday from the $

Share this post


Link to post
Share on other sites
Preditor185

466 guests r[]fl

 

vr have very boring leaderboards imo =/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idioteque69

Matty atleast don't lie and say Nodari did all that convo.... You hacked his msn lol.

 

Yeah I just happened to guess their ACP link too

Nice try Joey. Nice clan as well :rip:

Share this post


Link to post
Share on other sites
dereadytobie

Looool

:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik`

Lol, what made nodari rage so much?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nancy

Don't you guys realize that this is all apart of Kaochinx's master plan to kill VR and finally realize his dream of starting his own clan with Viper1500?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Champion 2k5

lmao! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kill Elmo2

Pvpjoey is such a spastic idiot lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this