Jump to content

Login Changes: Use your display name to login.

Please read this topic before using the forums

Sign in to follow this  
Matt

Request a leak.

Recommended Posts

Sythersword

If theres some old aggression pic's the real Ag not the shit bh one I would enjoy reading those

Mattyb was like an RSD trial-potential-honorary applicant when like Ag2 closed lol

 

You weren't even ranked when it happened (To counter your troll I was a council by then lol)

AG1 closed at the beginning of multi BH, I was rot since june 07 nice try boss but you're gonna need to update your history.

LMFAO NICE NEW SIG ROFL. Better ingredients. Better Pizza. Papa Johns.

Share this post


Link to post
Bacon040

my kick topic for aggression

 

tAKE THAT OFF YOUR AVATAR? LOL

srsly whats wrong with you.

?

 

Nice avatar and sig, dislike you even more now...

Share this post


Link to post
Bearcub

omg lmfao!!!!!! this is priceless

Share this post


Link to post
Jake

If theres some old aggression pic's the real Ag not the shit bh one I would enjoy reading those

Mattyb was like an RSD trial-potential-honorary applicant when like Ag2 closed lol

 

You weren't even ranked when it happened (To counter your troll I was a council by then lol)

FA manager you mean

Share this post


Link to post
Matty

Pm me il/ut pics matt

Share this post


Link to post
Matty

Little Tony1 reaction:

 

untamedforums5.jpg

thanks saving that george

Share this post


Link to post
sourcerer

the neggas irl pics.

 

og loc 69

worm 13

 

and the other officials if you have lol. been curious if they were even black. L[]L

Share this post


Link to post
Hepau

Show-off lol

Share this post


Link to post
Violent Danz

when something comes to my mind i'll let you know what i'll like to see

Share this post


Link to post
Gokusa321

lmfao wdf

Share this post


Link to post
Mk Paul

Lmfao

Share this post


Link to post
Trolll Face

Show-off lol

Share this post


Link to post
Matt

Pm me il/ut pics matt

 

Can't be fucked uploading them all.

 

261no6p.png

 

2m41yrq.png

 

the neggas irl pics.

 

og loc 69

worm 13

 

and the other officials if you have lol. been curious if they were even black. L[]L

 

Do not have.

Share this post


Link to post
Brian

Requesting L2K Leader forums (pvp version 1, right when pvp came out) led by Gatlerr,Undertripleh,Dennis#'s,Whosdaman21. I only made it to council for 1 days so didn't see :[

Edited by Nothing

Share this post


Link to post
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this